zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w 2018 roku. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w 2018 roku
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w 2018 roku
„Sieci” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami w 2018 roku. Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych
„Świat Wiedzy” liderem wśród pism popularnonaukowych, a „W Sieci Historii” - historycznych
„Działkowiec” liderem w listopadzie. „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem w listopadzie. „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem w listopadzie, „Weranda” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w 2018 roku. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w 2018 roku. „Parkiet” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej
„CD-Action” liderem sprzedaży w listopadzie, „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w listopadzie, „CKM” z największym spadkiem
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w listopadzie
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Tylko „Olivia” na plusie
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Tylko „Olivia” na plusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w 2018 roku, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w 2018 roku, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Twój Styl” liderem, mimo spadku sprzedaży o 30 tys. egz. „Glamour” najbardziej w dół
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży w 2018 roku. „Fakt” najchętniej kupowany
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży w 2018 roku. „Fakt” najchętniej kupowany
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Kobieta i Życia” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Twój Styl” wiceliderem (top 102)
„Kobieta i Życia” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Twój Styl” wiceliderem (top 102)
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany w październiku, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
„Tele Świat” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „TV14” i „Przyjaciółka” na podium (top 19)
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży wśród pism telewizyjnych
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w październiku, a „W Sieci Historii” - historycznych
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany, „Życie Bytomskie” zyskało najwięcej
„Działkowiec” liderem w październiku. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Polska Metropolia Warszawska” liderami sprzedaży e-wydań
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Polska Metropolia Warszawska” liderami sprzedaży e-wydań
Magazyny prawicowe liderami spadków - „Sieci” najbardziej w dół. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”
„Moje Mieszkanie” liderem w październiku, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży w październiku
„CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w październiku, „Logo” wyprzedziło „CKM”