„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych

W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajęły „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Świnka Peppa Magazyn”, a najbardziej stracił „Tomek i Przyjaciele” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w październiku 2018 roku wyniosła 36 518 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł zanotował spadek wynoszący 19,52 proc.

Drugie miejsce (po awansie z piątego) zajął magazyn „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 30 513 egz. W porównaniu do października 2017 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 26,83 proc. - największy w zestawieniu.

Podium uzupełniają „Księżniczka” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 28 511 egz., wyższym o 4,72 proc. niż rok wcześniej.

Z kolei największy spadek, wynoszący 36,64 proc. do 16 238 egz., odnotował „Tomek i Przyjaciele” (również Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 4. na 8.

grafika

W październiku 2018 roku w porównaniu do września 2018 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 22,80 proc.) pochwalić się mogła „Księżniczka”.

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Kaczor Donald” (również Egmont Polska) - było to 29,71 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych