zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Tylko „Dobre Rady” na plusie
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Tylko „Dobre Rady” na plusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w listopadzie, ale z największym spadkiem
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w listopadzie, ale z największym spadkiem
„Twój Styl” liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. „Zwierciadło” z najwyższą sprzedażą od 4 lat
„Gazeta Polska Codziennie” i „Fakt” z największym spadkami sprzedaży. Na plusie tylko „Dziennik Gazeta Prawna”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Fakt” z największym spadkami sprzedaży. Na plusie tylko „Dziennik Gazeta Prawna”
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „Parkiet” i „GPC” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „Parkiet” i „GPC” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” liderem w październiku. „Tina” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” liderem w październiku. „Tina” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” liderami w I-III kwartale
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany w I-III kwartale, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I-III kwartale, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany, „Życie Bytomskie” zyskało najwięcej
„Gazeta Polska”, „Sieci” i „Do Rzeczy” z rekordowymi spadkami. „Gość Niedzielny” liderem sprzedaży
„Działkowiec” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, wszystkie tytuły na minusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim po trzech kwartałach
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży po trzech kwartałach
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich po trzech kwartałach
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I-III kwartale. Wszystkie tytuły na minusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w październiku, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w październiku, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w I-III kwartale. „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w I-III kwartale. „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana
„Twój Styl” najchętniej kupowany w tym roku, ale sprzedaż we wrześniu spadła do 140 tys. egz. Tylko „Zwierciadło” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży w październiku. „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
„Fakt” liderem sprzedaży w październiku. „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I-III kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I-III kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół
„Kobieta i Życia” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, pisma poradnikowe w czołówce (top 90)
„Kobieta i Życia” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, pisma poradnikowe w czołówce (top 90)
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Movie Star Planet” nowym liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w sierpniu, a „W Sieci Historii” - historycznych
„Działkowiec” liderem w sierpniu. Tylko „Mam Ogród” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „Podróże” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem w sierpniu, „Dobre Wnętrze” najbardziej w dół
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I półroczu. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany