„Movie Star Planet” nowym liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych

W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował „Movie Star Planet”. Magazyn ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, z kolei najbardziej stracił miesięcznik „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Movie Star Planet” (Egmont Polska) w sierpniu 2018 roku wyniosła 43 336 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 59,06 proc. - największy w zestawieniu. Na pozycję lidera awansował on z piątej lokaty.

Drugie miejsce zajął magazyn „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 36 101 egz.

Podium uzupełniają „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 35 131 egz., niższym o 23,41 proc. niż rok wcześniej. W sierpniu ub.r. tytuł ten był liderem.

Z kolei największy spadek, wynoszący 53,32 proc. do 17 807 egz., odnotowało „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 2. na 10. - ostatnie.

grafika

W lipcu 2018 roku w porównaniu do czerwca 2018 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 57,20 proc.) pochwalić się też mógł magazyn „Movie Star Planet”.

Najwięcej w tym ujęciu straciła „Księżniczka” (również Egmont Polska) - było to 33,74 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami