zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„CD-Action” liderem sprzedaży w sierpniu, „Komputer Świat” wyprzedził „PC Format”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” straciło najwięcej
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród pism motoryzacyjnych w sierpniu
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. „Dobre Rady” zyskały najwięcej
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. „Dobre Rady” zyskały najwięcej
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Twój Styl” liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. Tylko „Zwierciadło” na plusie”
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. „Fakt” najchętniej kupowany
Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. „Fakt” najchętniej kupowany
„Gazeta Wyborcza” i „GPC” z największymi spadkami sprzedaży we wrześniu
„Gazeta Wyborcza” i „GPC” z największymi spadkami sprzedaży we wrześniu
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Gazeta Wyborcza” najlepiej sprzedaje się w piątki i weekendy, a najsłabiej - w środku tygodnia
„Gazeta Wyborcza” najlepiej sprzedaje się w piątki i weekendy, a najsłabiej - w środku tygodnia
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „Parkiet” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „Parkiet” najbardziej w dół
„Tele Świat” najchętniej kupowanym tygodnikiem, duży awans „Przyjaciółki” (top 21)
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników (dane za lipiec)
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w lipcu (top 100)
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w lipcu (top 100)
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży. „Kraina Lodu” zyskała najwięcej
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży. „Kraina Lodu” zyskała najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Twoje Imperium” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, „Kurier TV” stracił najwięcej
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w sierpniu, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Sieci” z rekordowym spadkiem sprzedaży. „Tygodnik Powszechny” wyprzedził „Gazetę Polską”
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” na plusie
„Działkowiec” liderem w lipcu. Wszystkie tytuły na minusie
„Działkowiec” liderem w lipcu. Wszystkie tytuły na minusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
Tylko „Moje Mieszkanie” ze wzrostem sprzedaży w lipcu
„CD-Action” liderem sprzedaży w lipcu, „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, choć stracił najwięcej
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród pism motoryzacyjnych w lipcu
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w sierpniu wśród gazet lokalnych
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w sierpniu wśród gazet lokalnych
Tylko „Twój Styl” na plusie wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych w lipcu
Tylko „Twój Styl” na plusie wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych w lipcu
Duże spadki sprzedaży na rynku prasy codziennej. „Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół
Duże spadki sprzedaży na rynku prasy codziennej. „Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół