zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w lipcu
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w lipcu
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, Wszystkie tytuły na minusie
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I półroczu, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I półroczu, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I półroczu, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I półroczu, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w I półroczu (top 123)
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w I półroczu (top 123)
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Rewia” zyskała najwięcej
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w lipcu, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
„Sieci” z największym spadkiem sprzedaży, tylko „Tygodnik Powszechny” do góry
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” liderami w I półroczu
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „DGP”, „Parkiet” i „GW” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „DGP”, „Parkiet” i „GW” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie
„CD-Action” liderem sprzedaży w I półroczu. „PC Format” stracił najwięcej
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I półroczu. Wszystkie tytułu na minusie
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana
„Twój Styl” najchętniej kupowany w pierwszym półroczu. Tylko „Zwierciadło” na plusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w lipcu. Sprzedaż spadła do 27 tys. egz.
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w lipcu. Sprzedaż spadła do 27 tys. egz.
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 87 tys. egz., „Gazety Polskiej Codziennie” do 14 tys.
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 87 tys. egz., „Gazety Polskiej Codziennie” do 14 tys.
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I półroczu, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I półroczu, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w maju (top 110)
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w maju (top 110)
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Lego Nexo Knights” wyprzedziło „Lego Ninjago”. Tylko „Movie Star Planet” na plusie
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I półroczu. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I półroczu. „Parkiet” najbardziej w dół
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, a „W Sieci Historii” - historycznych (dane za maj)
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, a „W Sieci Historii” - historycznych (dane za maj)
Wszystkie pisma wnętrzarskie ze spadkiem sprzedaży, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I półroczu. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
„Sieci” z największym spadkiem w I półroczu, „Tygodnik Powszechny” i „Przegląd” ze wzrostami