zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sprzedaż „Sieci” spadła o 42 proc., „Gazeta Polska” o 31 proc. w dół
„Działkowiec” liderem w maju. Wszystkie tytuły na minusie
„Działkowiec” liderem w maju. Wszystkie tytuły na minusie
„CD-Action” liderem sprzedaży w maju, „Komputer Świat” na plusie
„CD-Action” liderem sprzedaży w maju, „Komputer Świat” na plusie
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w I półroczu
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w I półroczu
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród pism motoryzacyjnych, tylko „Classic Auto” na plusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Duży wzrost „Claudii”
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Duży wzrost „Claudii”
Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 122 tys. egz. Zyskało tylko „Zwierciadło”
Większość dzienników z najniższym wynikiem w historii. Sprzedaż spadła do 606 tys. egz.
Większość dzienników z najniższym wynikiem w historii. Sprzedaż spadła do 606 tys. egz.
„Fakt” liderem sprzedaży w czerwcu. Tylko 92 tys. egz. „Gazety Wyborczej” - najmniej w historii
„Fakt” liderem sprzedaży w czerwcu. Tylko 92 tys. egz. „Gazety Wyborczej” - najmniej w historii
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w maju. Wszystkie tytuły ze spadkami
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w maju. Wszystkie tytuły ze spadkami
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 670 tys. egz.
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Świat Seriali” nadal w czołowej najchętniej kupowanych dwutygodników (top 21)
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w maju. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w maju. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w kwietniu. Wszystkie tytuły ze spadkami
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w kwietniu. Wszystkie tytuły ze spadkami
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w kwietniu, „Kurier TV” stracił najwięcej
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w kwietniu. „Twój Styl” tuż za podium
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w kwietniu. „Twój Styl” tuż za podium
„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Kraina Lodu” zyskała najwięcej
„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Kraina Lodu” zyskała najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. Wszystkie tytuły na minusie
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w maju
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w maju
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w maju, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
Sprzedaż „Gazety Polskiej” spadła o 33 proc., „Tygodnik Powszechny” zyskał najwięcej
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w kwietniu, a „W Sieci Historii” - historycznych
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” z największym spadkiem
„Działkowiec” liderem w kwietniu. Wszystkie tytuły na minusie
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Tylko „Dobre Wnętrze” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu, „Cztery Kąty” najbardziej w dół
„CD-Action” liderem sprzedaży w kwietniu, „Komputer Świat” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, „CKM” najbardziej w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko „Classic Auto” na plusie
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. „Olivia” najbardziej w dół
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. „Olivia” najbardziej w dół