Średnia sprzedaż wydania „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2022 roku wyniosła 521 336 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 336 745 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął kolejny tygodnik Bauera - „Twoje Imperium”. W pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż wydania tego pisma wyniosła 261 546 egz.
Szósty był „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś) - 173 461 egz.
Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (jest to większość tygodników dostępnych na rynku z tego segmentu). Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych oraz tytułów poradnikowych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii.

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.











