zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w maju, „Echo Dnia” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w maju, „Echo Dnia” najbardziej w dół
Najniższa w historii sprzedaż „Gazety Wyborczej”, tylko 93 tys. egz.
Najniższa w historii sprzedaż „Gazety Wyborczej”, tylko 93 tys. egz.
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w kwietniu
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w kwietniu
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I kwartale, „TV 14” i „Telemax” na plusie
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w I kwartale, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w I kwartale, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w kwietniu
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w kwietniu, „Tygodnik Siedlecki” stracił najwięcej
Sprzedaż „Sieci” spadła o 32 proc., „Tygodnik Powszechny” zyskał najwięcej
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” liderami w I kwartale
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale
„CD-Action” liderem sprzedaży w I kwartale. „PC Format” stracił najwięcej
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, tylko „CKM” na plusie
Tylko „Cała Ty” zwiększyła sprzedaż w I kwartale, „Claudia” straciła najwięcej
Tylko „Cała Ty” zwiększyła sprzedaż w I kwartale, „Claudia” straciła najwięcej
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” tuż za podium
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” tuż za podium
W I kw. 2018 r. na plusie „Zwierciadło”, „Elle” i „Glamour” - liderem „Twój Styl”
W I kw. 2018 r. na plusie „Zwierciadło”, „Elle” i „Glamour” - liderem „Twój Styl”
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w kwietniu, „Echo Dnia” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w kwietniu, „Echo Dnia” najbardziej w dół
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do najniższego poziomu w historii. Ostro w dół także „Gazeta Polska Codziennie”
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do najniższego poziomu w historii. Ostro w dół także „Gazeta Polska Codziennie”
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lutym, „Kurier TV” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół
„Tina” nowym liderem sprzedaży w lutym. Wszystkie tytuły ze spadkami
„Tina” nowym liderem sprzedaży w lutym. Wszystkie tytuły ze spadkami
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w lutym, a „W Sieci Historii” - historycznych
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w lutym, a „W Sieci Historii” - historycznych
„Działkowiec” liderem w lutym, „Mój Piękny Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem w lutym, „Mój Piękny Ogród” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „Podróże” z największym spadkiem
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I kwartale. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
„Sieci” z największym spadkiem w I kwartale, „Tygodnik Powszechny” i „Przegląd” ze wzrostami
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane w lutym, „Cztery Kąty” z największym spadkiem