Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lutym 2018 roku wyniosła 91 460 egz. W porównaniu do lutego 2017 roku zmniejszyła się o 8,32 proc.
Drugi był „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 49 363 egz. Tytuł ten odnotował spadek wynoszący 13,79 proc.
Podium uzupełnia „Mój Ogródek” (Działkowiec), który awansował z miejsca czwartego. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 13,36 proc. do 29 446 egz.
Na czwartą pozycję spadł z kolei „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 28 624 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 16,65 proc.

W lutym 2018 roku w porównaniu do stycznia 2018 roku wszystkie magazyny pochwalić się mogły wzrostami, a najwięcej zyskał „Przepis na Ogród” - było to 36,89 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.











