zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, duży wzrost sprzedaży łączonego numeru „CKM”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko „Automobilista” na plusie
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, tylko „Cała Ty” na plusie
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, tylko „Cała Ty” na plusie
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
Tylko „Zwierciadło” zyskało w lutym. „Twój Styl” najchętniej kupowany
Tylko „Zwierciadło” zyskało w lutym. „Twój Styl” najchętniej kupowany
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I kwartale, „Express Ilustrowany” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I kwartale, „Express Ilustrowany” najbardziej w dół
„Fakt” najchętniej kupowany w I kwartale. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
„Fakt” najchętniej kupowany w I kwartale. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
„Fakt” liderem sprzedaży w marcu. „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
„Fakt” liderem sprzedaży w marcu. „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w styczniu. „Twój Styl” na czwartym miejscu
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w styczniu. „Twój Styl” na czwartym miejscu
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie tytuły ze spadkami
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie tytuły ze spadkami
„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Scooby - Doo!” o 48 proc. w dół
„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Scooby - Doo!” o 48 proc. w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych, „Kurier TV” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
„Działkowiec” liderem w styczniu, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Działkowiec” liderem w styczniu, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w styczniu, „Tygodnik Ciechanowski” stracił najwięcej
Sprzedaż „Wprost” spadła do 15 tys. „Tygodnik Powszechny” z największym wzrostem
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
Spada sprzedaż pism popularnonaukowych i historycznych, „Uważam Rze Historia” najbardziej w dół
„Weranda” i „Cztery Kąty” ze wzrostem sprzedaży w styczniu, „Dobre Wnętrze” najbardziej w dół
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, „PC Format” stracił najwięcej
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, „PC Format” stracił najwięcej
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu, „Playboy” najbardziej w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych (dane ZKDP za styczeń)
Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Dobre Rady” najbardziej w dół
Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Dobre Rady” najbardziej w dół
„Twój Styl” liderem sprzedaży. „Zwierciadło” o 28 proc. do góry
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w lutym, „Dziennik Bałtycki” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w lutym, „Dziennik Bałtycki” najbardziej w dół
„Fakt” liderem wśród dzienników w lutym. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 98 tys. egz.
„Fakt” liderem wśród dzienników w lutym. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 98 tys. egz.
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników ZKDP w 2017 roku, wysoko „Twój Styl” (top 139)
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników ZKDP w 2017 roku, wysoko „Twój Styl” (top 139)
Topnieje rynek miesięczników parentingowych. „Mamo, To Ja” liderem sprzedaży (dane za 2017 rok)
Topnieje rynek miesięczników parentingowych. „Mamo, To Ja” liderem sprzedaży (dane za 2017 rok)
Magazyny z serii „Lego” na czele sprzedaży pism dla dzieci w 2017 roku
Magazyny z serii „Lego” na czele sprzedaży pism dla dzieci w 2017 roku