„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie

W styczniu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w styczniu 2018 roku wyniosła 131 502 egz. W porównaniu do stycznia 2017 roku była ona niższa o 19,25 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on największy spadek w zestawieniu wynoszący 33,02 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 99 481 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 12,05 proc. do 80 441 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

grafika

W styczniu 2018 roku w porównaniu do grudnia 2017 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mógł „Flesz” (Edipresse Polska) - było to 13,82 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 23,69 proc., odnotowała „Gala” (Grupa Burda).

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"