PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Ruch w serwisach kobiecych wzrósł o ponad 25 proc. Najwięcej zyskały sekcje Onetu, Gazeta.pl i Viva.pl, na czele WP Kobieta
„Party” na czele dwutygodników people w maju. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Party” na czele dwutygodników people w maju. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie
„Party” na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, „Gala” najbardziej w dół
Kryzysy wizerunkowe w „Dzień dobry TVN" i "Vivie". "Odpowiedzialność za takie praktyki ponosi naczelny"
Wydawca „Vivy!” przeprasza za wywiad z intymnymi pytaniami, koniec współpracy z Praszyńskim
„Twój Styl”, „Viva!” i „Tele Tydzień” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Wprost” (TOP10)
WP Kobieta na czele, Polki.pl, Lelum.pl i Viva.pl z dużymi wzrostami (TOP10 serwisów kobiecych)
„Viva!” przeprasza za wywiad z aktorką z pytaniami o życie seksualne. „To nic innego jak molestowanie”
„Party” na czele dwutygodników people w listopadzie. „Flesz” o 21 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w listopadzie. „Flesz” o 21 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła „Gala”
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła „Gala”
Designature przygotowało identyfikację wizualną marki Viva
Designature przygotowało identyfikację wizualną marki Viva
„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce
„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w I kwartale 2019. Najwięcej straciła „Viva!
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w I kwartale 2019. Najwięcej straciła „Viva!
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie
Party.pl przed Viva.pl i Wysokieobcasy.pl na czele serwisów pism kobiecych, w dół Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
Sesja zdjęciowa z Omeną Mensah nagrodą w konkursie E. Wedel
Sesja zdjęciowa z Omeną Mensah nagrodą w konkursie E. Wedel
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem