Od stycznia do października br. magazyny zarobiły na reklamach 3,18 mld zł, czyli 14,8 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. (wg danych cennikowych Kantar Media, bez rabatów).
Pozycję lidera zachowuje niezmiennie „Twój Styl” z przychodami w kwocie 257,2 mln zł, wyższymi rok do roku o 26,3 proc.Dogania go „Vogue”, który w omawianym okresie zarobił na reklamach 245,4 mln zł, zwiększając przychody w skali roku o 63 proc.Podium zamyka „Tele Tydzień” – w tym magazynie reklamodawcy wydali 203,8 mln zł, czyli 29,1 proc. więcej niż przed rokiem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-miesieczniki-luksusowe-shoppingowe-iii-kwartal-2022,7169738539870337a ##
Wydatki na reklamę w „Vivie” wyniosły 142,5 mln zł (+10,4 proc.), w „Życiu na gorąco” – 134,7 mln zł (+44,1 proc.), a w „Zwierciadle” – 99,7 mln zł (+66,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/vogue-polska-wydawca-strata,7169763145692801a ##
„Chwila dla Ciebie” zarobiła na reklamach 72,4 mln zł (+56,5 proc.), „Pani” – 67,7 mln zł (+5,1 proc.), a „Forbes” – 67,5 mln zł (+4,8 proc.). Ranking Top10 magazynów pod względem wpływów z reklam zamyka „Przyjaciółka”, która jako jedyny magazyn notuje w omawianym okresie spadek wpływów z reklam. Zmalały one o 27,5 proc. rdr, z 92,5 mln zł do 67 mln zł.











