PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Magazyny "Elle" i "Uroda Życia" ze zmienionym cyklem wydawniczym
Magazyny "Elle" i "Uroda Życia" ze zmienionym cyklem wydawniczym
Wydawnictwo Bauer przygotowało raport o wpływie epidemii na korzystanie z mediów
Wydawnictwo Bauer przygotowało raport o wpływie epidemii na korzystanie z mediów
Burda Media Polska oferuje darmową dostawę swoich magazynów
Burda Media Polska oferuje darmową dostawę swoich magazynów
Egmont Polska wprowadza do sprzedaży pisma o grze „Roblox” i serialu „Mustang. Duch wolności”
„Twój Styl”, „Viva!” i „Tele Tydzień” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Wprost” (TOP10)
Reklama 2019: telewizja i kina z najwyższym wzrostem. Aflofarm liderem wydatków, Biedronka i Media Expert mocno w górę (Top10)
Reklama 2019: telewizja i kina z najwyższym wzrostem. Aflofarm liderem wydatków, Biedronka i Media Expert mocno w górę (Top10)
Bauer Media kupuje Pacific Magazines z „Marie Claire” i „New Idea”
Bauer Media kupuje Pacific Magazines z „Marie Claire” i „New Idea”
Wpływy Burda Media Polska spadły o 8,2 proc. Z reklam nieco więcej, ubyło 19 pracowników
Wpływy Burda Media Polska spadły o 8,2 proc. Z reklam nieco więcej, ubyło 19 pracowników
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
Państwowe spółki wydały w ub.r. na reklamy miliard zł. Ponad połowa trafiła do telewizji
Państwowe spółki wydały w ub.r. na reklamy miliard zł. Ponad połowa trafiła do telewizji
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
„Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
„Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
Rok 2018 na rynku prasowym, co wydarzy się w 2019 roku? (podsumowanie)
Amerykańskie firmy tną wydatki na reklamy w magazynach, 417 mln dolarów strat u wydawców
Amerykańskie firmy tną wydatki na reklamy w magazynach, 417 mln dolarów strat u wydawców
Dobry rok dla rynku nieruchomości komercyjnych. Inwestycje przekroczą 3 mld euro
Dobry rok dla rynku nieruchomości komercyjnych. Inwestycje przekroczą 3 mld euro
3 mld euro wyniosła wartość transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych. Rośnie znaczenie miast regionalnych
3 mld euro wyniosła wartość transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych. Rośnie znaczenie miast regionalnych