„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół

W maju 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w maju 2019 roku wyniosła 100 535 egz. W porównaniu do maja 2018 roku była ona niższa o 21,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek wynoszący 24,35 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 66 087 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który awansował z czwartej lokaty. Jego wynik zmalał o 11,98 proc. do 60 969 egz.

Na czwartą lokatę (z drugiej) spadła „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 57 958 egz., po spadku o 47,40 proc. - największym w zestawieniu.

grafika

W maju 2019 roku w porównaniu do kwietnia 2019 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła już jednak „Gala” - było to 121,85 proc.

Największy spadek, wynoszący 32,42 proc., odnotowało tutaj „Show”.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów