PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Dwutygodniki people straciły 28 proc. „Flesz” i „Gala” z największymi spadkami
Dwutygodniki people straciły 28 proc. „Flesz” i „Gala” z największymi spadkami
Ruch w serwisach kobiecych wzrósł o ponad 25 proc. Najwięcej zyskały sekcje Onetu, Gazeta.pl i Viva.pl, na czele WP Kobieta
„Party” na czele dwutygodników people w maju. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Party” na czele dwutygodników people w maju. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie
„Party” na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, „Gala” najbardziej w dół
„Twój Styl”, „Viva!” i „Tele Tydzień” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Wprost” (TOP10)
WP Kobieta na czele, Polki.pl, Lelum.pl i Viva.pl z dużymi wzrostami (TOP10 serwisów kobiecych)
„Party” na czele dwutygodników people w listopadzie. „Flesz” o 21 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w listopadzie. „Flesz” o 21 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła „Gala”
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła „Gala”
„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce
„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce
„Party” na czele dwutygodników people w lipcu. „Gala” o 59 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w lipcu. „Gala” o 59 proc. w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
WP Kobieta przed Polki.pl na czele serwisów kobiecych. oFeminin przed Kafeterią, Party.pl i Styl.pl (TOP10)
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie
Party.pl przed Viva.pl i Wysokieobcasy.pl na czele serwisów pism kobiecych, w dół Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10)
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie