PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Topnieje rynek dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za kwiecień)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
Segment dwutygodników people w I kwartale stopniał o 19 proc. „Flesz” najbardziej w dół
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół
Party.pl stawia na produkcje wideo, Manuela Skubik kierownikiem produkcji
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w 2015 roku. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”, który stracił 39 proc.
Iwona Kwiecień wicenaczelną „Party” i „Flesza”
Bardziej luksusowe „Party” w promocji za 99 groszy
Bardziej luksusowe „Party” w promocji za 99 groszy
„Tele Świat” liderem, „Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” (top 24 dwutygodników)
Plejada.pl przed Gwiazdy.wp.pl na czele serwisów plotkarskich, w dół Pudelek
Spada sprzedaż pism people, „Party” pierwszy raz poniżej 200 tys. egz. (dane z października)
Spada sprzedaż pism people, „Party” pierwszy raz poniżej 200 tys. egz. (dane z października)
„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem (TOP 25 w trzech kwartałach 2015 r.)
„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem (TOP 25 w trzech kwartałach 2015 r.)
„Twój Styl”, „Viva” i „Party” o jedną trzecią więcej z reklam, w dół „Newsweek Polska” (TOP 10)
„Tele Świat” wyprzedził sprzedażowo „Przyjaciółkę” i „Party (top 23 dwutygodników)
„Tele Świat” wyprzedził sprzedażowo „Przyjaciółkę” i „Party (top 23 dwutygodników)
Dwutygodniki people: „Party” z największym spadkiem, tylko „Gala” zyskała
„Tele Świat” wyprzedził „Party”, w górę „Tina” i „Viva” (TOP24 dwutygodników)
„Tele Świat” wyprzedził „Party”, w górę „Tina” i „Viva” (TOP24 dwutygodników)
„Party” na czele dwutygodników people. „Flesz” o 58 proc. w dół
„Viva” i „Party” z największymi wzrostami reklamowymi. Liderem „Twój Styl”, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Viva” i „Party” z największymi wzrostami reklamowymi. Liderem „Twój Styl”, w dół „Newsweek” (TOP 10)
Edipresse rusza z portalem Party.pl. Postawi na wideo i reklamę natywną
Edipresse rusza z portalem Party.pl. Postawi na wideo i reklamę natywną
Serwis Party.pl zastąpi Afterparty.pl i postawi na wideo
„Flesz” z największym spadkiem sprzedaży w I półroczu
„Party” na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik „Flesza”
„Party” na czele dwutygodników people. „Grazia” wyprzedziła „Vivę!” i „Flesz”
Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska
Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska
„Twój Styl” najwięcej z reklam wśród magazynów, „Party” i „Pani” z najbardziej w górę (TOP10)
„Twój Styl” najwięcej z reklam wśród magazynów, „Party” i „Pani” z najbardziej w górę (TOP10)
„Twój Styl” na czele i z największym wzrostem reklamowym - „Newsweek”, „Wprost” i „Flesz” w dół (TOP 10)
„Twój Styl” na czele i z największym wzrostem reklamowym - „Newsweek”, „Wprost” i „Flesz” w dół (TOP 10)
Ogromny wzrost sprzedaży „Gali”. „Viva!” i „Flesz” mocno w dół
Ogromny wzrost sprzedaży „Gali”. „Viva!” i „Flesz” mocno w dół
Pisma poradnikowe w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” przed „Przyjaciółką”
Pisma poradnikowe w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” przed „Przyjaciółką”
„Tele Świat” na czele dwutygodników (raport za 2014 rok)
„Tele Świat” na czele dwutygodników (raport za 2014 rok)
Tylko „Viva!” ze wzrostem wśród magazynów people. „Grazia” i „Gala” ze słabą sprzedażą
Spada sprzedaż dwutygodników people, liderem „Party” (raport za 2014 rok)
„Tele Świat” i poradniki na czele dwutygodników telewizyjnych
„Tele Świat” i poradniki na czele dwutygodników telewizyjnych