Plotek przed Plejadą, Pudelek dopiero trzeci (top 10 serwisów show-biznesowych)

Na pozycję lidera zasięgowego wśród platform show-biznesowych awansował Plotek.pl, wyprzedzając Plejadę. Mniej użytkowników miały Jastrzabpost.pl, Party.pl i sekcja show-biznesowa Fakt.pl, natomiast mocno wzrosła odwiedzalność sekcji o gwiazdach portali WP.pl i o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Plotek.pl (Agora) - jako stronę www i aplikację mobilną - odwiedziło 8,02 mln użytkowników, czyli 26,74 proc. wszystkich internautów w Polsce.pl. Każdy spędził na platformie przeciętnie 9 minut i 25 sekund.

Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 7,82 mln użytkowników, 26,08 proc. zasięgu oraz 12 minut i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania przez internautę.

Po nieco ponad 7 mln odwiedzających miały Pudelek.pl i dział show-biznesowy o2.pl (oba serwisy należą do Grupy Wirtualna Polska). Pierwszy zanotował 7,08 mln użytkowników, 23,61 proc. zasięgu oraz 29 minut i 23 sekundy średniego czasu korzystania, w tej ostatniej statystyce jest zdecydowanym liderem. Drugą witrynę odwiedziło 7 mln internautów (co dało 23,36 proc. zasięgu), spędzając średnio po 5 minut i 24 sekundy.

W zestawieniu jest jeszcze jeden serwis Grupy Wirtualna Polska - sekcja show-biznesowa WP.pl, działająca pod marką WP Gwiazdy, która miała 5,78 mln użytkowników, 19,3 proc. zasięgu oraz 5 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-strony-glowne-onet-z-mniejsza-przewaga-nad-wp-pl-o2-pl-i-radiozet-pl-z-duzymi-wzrostami,7170000544073857a ##

Pomponika (Grupa Polsat-Interia) odwiedziło 6,58 mln internautów (21,95 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 13 minut i 13 sekund. Sekcja o show-biznesie na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 5,27 mln użytkowników, 17,57 proc. zasięgu oraz 5 minut i 28 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, a na Radiozet.pl (Eurozet) - 3,68 mln użytkowników, 12,27 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Jastrzabpost.pl przyciągnął 4,72 mln internautów (15,75 proc. zasięgu), z których każdy spędzał średnio 4 minuty i 27 sekund, natomiast Party.pl (Edipresse Polska) miało 3,07 mln użytkowników, 10,25 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 44 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

grafika

Miesiąc do miesiąca Plotek zyskał 312,5 tys. użytkowników (4,1 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 46 sekund (8,9 proc.). Dzięki temu w pierwszej statystyce wyprzedził Plejadę, która osiągnęła wzrost o 88,9 tys. odwiedzających (1,1 proc.) i 55 sekund przeciętnego czasu korzystania (8 proc.).

Zdecydowanie najmocniej poszły w górę wyniki działów show-biznesowych o2.pl, WP.pl i Radiozet.pl. Pierwszy zyskał 732,6 tys. internautów (11,7 proc.) oraz minutę i 24 sekundy średniego czasu korzystania (35 proc.), drugi - 1,15 mln użytkowników (24,7 proc.) oraz minutę i 11 sekund przeciętnego czasu korzystania (26,5 proc.), a trzeci - 491,8 tys. internautów (15,4 proc.) i 65 sekund średniego czasu korzystania (35,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-wyprzedzilo-onet-olx-z-duzym-wzrostem-mediapanel-z-marca,7170004859881601a ##

Pudelek.pl osiągnął wzrost o 5,8 tys. odwiedzających (0,1 proc.) i 58 sekund średniego czasu spędzanego przez każdego (3,4 proc.), a na Pomponiku przy spadku liczby użytkowników o 237,5 tys. (3,5 proc.) przeciętny czas korzystania wydłużył się o 53 sekundy (7,2 proc.).

Za to na Jastrzabpost.pl liczba internautów zmalała o 666,5 tys. (12,4 proc.), a średni czas spędzany przez każdego - o 4 minuty i 9 sekund (48,3 proc.). Sekcja show-biznesowa Fakt.pl straciła 580,8 tys. użytkowników (9,9 proc.) i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania (3 proc.), a Party.pl - 170,4 tys. odwiedzających (5,3 proc.) i sekundę średniego czasu korzystania (0,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji