Plotek stracił przewagę nad sekcją o2.pl i Pudelkiem, mocno w dół witryna Radia ZET

Po znaczącym spadku liczby użytkowników Plotek ma minimalną przewagę nad sekcją show-biznesową o2.pl, która osiągnęła duży wzrost, i Pudelkiem. Najmocniej zmalała odwiedzalność działu o show-biznesie na portalu Radia ZET.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W maju br. Plotek (Agora), jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 7,56 mln użytkowników, czyli 25,29 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził na platformie średnio 8 minut i 32 sekundy - wynika z danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Minimalnie niższe zasięgi zanotowały dwie witryny Grupy Wirtualna Polska: sekcja show-biznesowa o2.pl (7,56 mln użytkowników i 25,28 proc. zasięgu) i Pudelek.pl (1,55 mln internautów i 25,25 proc. zasięgu). W pierwszej odwiedzający spędził średnio 4 minuty i 56 sekund, a w drugiej - 28 minut i 37 sekund.

Pudelek jest zdecydowanym liderem pod względem przeciętnego czasu korzystania, z pozostałych platform poziom 10 minut jedynie nieznacznie przekroczyły Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) i Pomponik (Grupa Polsat-Interia). W tej pierwszej witrynie 7,23 mln internautów spędziło średnio 10 minut i 38 sekund, a druga zanotowała 6,35 mln użytkowników, 21,23 proc. zasięgu oraz 12 minut i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aplikacje-mobilne-i-serwisy-najpopularniejsze-w-polsce-maj-2022-rok,7169846838531713a ##

W drugiej części zestawienia są sekcje show-biznesowe trzech portalu ogólnotematycznych. Na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział zanotował 5,5 mln użytkowników, 18,39 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 24 sekundy średniego czasy spędzonego przez internautę, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,31 mln odwiedzających, 17,76 proc. zasięgu oraz 5 minut i 38 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na portalu Radia ZET - 2,84 mln internautów, 9,51 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 3 sekundy średniego czasu korzystania.

Jastrzabpost.pl przyciągnął 4,47 mln internautów (co dało 14,95 proc. zasięgu), każdego średnio na 7 minut i 11 sekund, a serwis magazynu „Party” (Burda International Polska) odwiedziło 2,53 mln użytkowników (8,46 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 minuty i 23 sekundy.

grafika

W porównaniu z kwietniem Plotek stracił 625,6 tys. użytkowników (to 7,6 proc. w dół) i 3 sekundy średniego czasu korzystania (0,6 proc.).

Za to sekcja show-biznesowa o2.pl osiągnęła wzrost o 1,42 mln odwiedzających (23,1 proc.) i 47 sekund spędzonych przeciętnie przez internautę (18,9 proc.), a Pudelek.pl - o 131,7 tys. użytkowników (1,8 proc.) i 26 sekund średniego czasu korzystania (1,5 proc.). W efekcie obie witryny pod względem liczby użytkowników mocno zbliżyły się do Plotka.

Sekcja show-biznesowa Radiozet.pl bez 1,6 mln internautów

Prawie wszystkie pozostałe platformy zanotowały spadki w obu statystykach. Najwięcej stracił dział show-biznesowy portalu Radia ZET - 1,58 mln użytkowników (35,8 proc.) i 51 sekund przeciętnego czasu korzystania (29,3 proc.).

Na Plejadzie ubyło 70,8 tys. internautów (1 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 38 sekund (5,6 proc.). Pomponik stracił 348,3 tys. użytkowników (5,2 proc.) i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania (1 proc.), a sekcja show-biznesowa WP.pl - 370,6 tys. internautów (6,3 proc.) i 45 sekund średniego czasu korzystania (14,6 proc.).

Jastrzabpost.pl zanotował spadek o 423,9 tys. użytkowników (8,7 proc.) i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania (5,7 proc.), a Party.pl - o 85,7 tys. odwiedzających (3,3 proc.) i 13 sekund średniego czasu (6 proc.).

Natomiast w dziale show-biznesowym Fakt.pl liczba internautów wzrosła o 202,7 tys. (4 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 22 sekundy (6,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące