Pudelek wyprzedził Plejadę, dział show-biznesowy Radia ZET i Jastrzabpost w górę

Liderem zasięgowym wśród platform o tematyce show-biznesowej pozostaje Plotek. Pudelek wysunął się przed Plejadę, a duży wzrost zasięgu zanotowała sekcja show-biznesowa portalu Radia ZET, zyskał też Jastrzabpost. Znacząco zmalały natomiast wyniki analogicznego działu na o2.pl i serwisu Party.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Plotka (Agora), jako serwis www i aplikację mobilną odwiedziło 8,19 mln internautów (co dało 27,24 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 8 minut i 35 sekund.

Poziom 7 mln internautów przekroczyły dwie inne witryny show-biznesowe. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 7,42 mln użytkowników, 24,68 proc. zasięgu oraz 28 minut i 11 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 7,3 mln internautów, 24,3 proc. zasięgu oraz 11 minut i 16 sekund średniego czasu spędzonego przez użytkownika.

Pudelek.pl przyciąga na najdłużej

W tej ostatniej statystyce Pudelek.pl jest zdecydowanym liderem. Natomiast kilkanaście minut oprócz Plejady zanotował jeszcze Pomponik (Grupa Polsat-Interia) - 6,7 mln internautów spędziło tam średnio po 12 minut i 14 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-przed-allegro-i-wp-youtube-i-tiktok-przyciagaja-na-najdluzej-mediapanel-z-kwietnia,7169866565404289a ##

Kolejne miejsca zajęły sekcje show-biznesowe portalu horyzontalnych. Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział zanotował 6,14 mln użytkowników, 20,43 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 5,87 mln internautów, 19,53 proc. zasięgu oraz 5 minut i 9 sekund średniego czasu korzystania, a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,11 mln użytkowników, 16,99 proc. zasięgu oraz 6 minut średniego czasu korzystania.

Jastrzabpost.pl odwiedziło 4,89 mln internautów (dało to 16,28 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 7 minut i 37 sekund. To jedyny w zestawieniu serwis nienależący do większego wydawcy.

Sekcja show-biznesowa Radiozet.pl zanotowała 4,43 mln użytkowników, 14,73 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 54 sekundy średniego czasu korzystania, a serwis magazynu „Party” (Burda Media Polska) - 2,62 mln odwiedzających, 8,7 proc. oraz 3 minuty i 36 sekund spędzonych przeciętnie przez odwiedzającego.

grafika

Miesiąc to miesiąca Plotek zyskał 172,8 tys. internautów (to 2,2 proc. w górę), natomiast przeciętny czas korzystania z platformy zmalał o 50 sekund (8,8 proc.). Pudelek.pl zanotował wzrost liczby użytkowników o 343,3 tys. (4,8 proc.) i spadek średniego czasu spędzonego przez internautę o minutę i 12 sekund (4,1 proc.).

W tej pierwszej statystyce Plotek wyprzedził Plejadę, na której ubyło 511,8 tys. internautów (6,5 proc.) oraz 63 sekundy przeciętnego czasu korzystania (8,5 proc.). Jeszcze większe spadki zanotowały dział show-biznesowy o2.pl i Party.pl. Pierwsza witryna straciła 860,7 tys. internautów (12,3 proc.) oraz minutę i 15 sekund średniego czasu korzystania (23,1 proc.), a druga - 455,5 tys. odwiedzających (14,8 proc.) i 8 sekund spędzonych średnio przez internautę (3,6 proc.).

Jastrzabpost.pl ze wzrostem

W sekcji show-biznesowej Fakt.pl przy spadku liczby odwiedzających o 157,9 tys. (3 proc.) przeciętny czas spędzony przez internautę wydłużył się o 32 sekundy (9,8 proc.), a Pomponik zanotował wzrost liczby użytkowników o 117,9 tys. (1,8 proc.) i spadek średniego czasu korzystania o 59 sekund (7,4 proc.).

Jako jedyny wzrost w obu statystykach osiągnął Jastrzabpost.pl - zyskał 173,5 tys. odwiedzających (3,7 proc.) oraz 3 minuty i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania (71,2 proc.). Natomiast w dziale show-biznesowym portalu Radia ZET liczba użytkowników poszła w górę o 748,1 tys. (20,3 proc.), a średni czas korzystania zmalał o minutę i 13 sekund (29,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online