Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska

Małgorzata Gawryszczak została product managerem magazynów „Party” i „Flesz”, wydawanych przez spółkę Edipresse Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska
Małgorzata Gawryszczak

Gawryszczak przejmie obowiązki Marcina Komarzewskiego, który w grudniu ub.r. awansował na stanowisko dyrektora marketingu segmentu people & glossy, w którego skład wchodzą właśnie „Party” i „Flesz”.

Małgorzata Gawryszczak jest związana z rynkiem prasowym od ośmiu lat. Do Edipresse przeszła z wydawnictwa Burda International (wcześniej G+J Polska), gdzie zajmowała stanowisko marketing brand managera odpowiedzialnego za promocję magazynów „Glamour”, „Claudia”, „Focus” i „National Geographic”.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Party” w I kwartale br. wyniosła 248 207 egz., a „Flesza” - 108 736 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji