Edipresse

Burda Media Polska z Edipresse zaczęła od straty. Restrukturyzacja kosztowała 14 mln zł

Burda Media Polska z Edipresse zaczęła od straty. Restrukturyzacja kosztowała 14 mln zł

Burda przed fuzją z Edipresse miała 259 pracowników i 8,6 mln zł straty, ponad 20 mln euro od właściciela

Burda przed fuzją z Edipresse miała 259 pracowników i 8,6 mln zł straty, ponad 20 mln euro od właściciela

Szwajcarzy likwidują spółkę Edipresse Holding

Szwajcarzy likwidują spółkę Edipresse Holding

Sesja zdjęciowa z okazji 25-lecia TVN w specjalnym numerze „Vivy!”

Sesja zdjęciowa z okazji 25-lecia TVN w specjalnym numerze „Vivy!”

Biedronka szuka alternatywny dla zamykanej „Kropki TV”. „Nie planowaliśmy zaprzestania sprzedaży”

Biedronka szuka alternatywny dla zamykanej „Kropki TV”. „Nie planowaliśmy zaprzestania sprzedaży”

Koniec magazynu "Kropka TV". Decyzję podjęła Biedronka, zespół szuka pracy

Koniec magazynu "Kropka TV". Decyzję podjęła Biedronka, zespół szuka pracy

Biedronka wycofała ze sklepów cały nakład „Kropki TV”. Powód: homofobiczna, poniżająca reklama

Zmiany w zarządzie Izby Wydawców Prasy: dołączył Maciej Klepacki

Zmiany w zarządzie Izby Wydawców Prasy: dołączył Maciej Klepacki

Burda i Edipresse staną się jedną spółką. „To nie koniec inwestycji”

Burda i Edipresse staną się jedną spółką. „To nie koniec inwestycji”

Edipresse Polska bez 26 proc. przychodów. 17,5 mln zł zysku dzięki sprzedaży siedziby

Edipresse Polska bez 26 proc. przychodów. 17,5 mln zł zysku dzięki sprzedaży siedziby

Wielka przeprowadzka. Pracownicy Edipresse Polska przeniosą się do biurowca Burdy

Wielka przeprowadzka. Pracownicy Edipresse Polska przeniosą się do biurowca Burdy

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ruszył serwis internetowy „Urody Życia”: podcasty i kampania o wdzięczności
Ruszył serwis internetowy „Urody Życia”: podcasty i kampania o wdzięczności
Mariusz Donica na nowym stanowisku w Edipresse Polska ma wesprzeć digitalową sprzedaż
Mariusz Donica na nowym stanowisku w Edipresse Polska ma wesprzeć digitalową sprzedaż
Edipresse Polska mocniej stawia na digital. Maciej Klepacki dyrektorem generalnym
Edipresse Polska mocniej stawia na digital. Maciej Klepacki dyrektorem generalnym
Wydawca „Vivy!” przeprasza za wywiad z intymnymi pytaniami, koniec współpracy z Praszyńskim
„Viva!” przeprasza za wywiad z aktorką z pytaniami o życie seksualne. „To nic innego jak molestowanie”
Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run dla Sylwii Rosik z L’Oréal Paris za platformę anty-agingową na wizaz.pl: „Czas działa na Twoją korzyść”!
Sylwia Niemczyk-Opońska za Annę Maruszeczko redaktor naczelną „Urody Życia”
Sylwia Niemczyk-Opońska za Annę Maruszeczko redaktor naczelną „Urody Życia”
Edipresse wydaje „Życie po życiu” - miesięcznik o nadprzyrodzonych historiach
Edipresse wydaje „Życie po życiu” - miesięcznik o nadprzyrodzonych historiach
Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska
Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska
Piotr Król: z Gazeta.pl do Edipresse Polska
„National Geographic Kids” zyskał serwis internetowy Natgeokids.pl
„National Geographic Kids” zyskał serwis internetowy Natgeokids.pl
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
Bauer przejmuje pisma Edipresse. Benbenek: takie decyzje są zawsze trudne
Bauer kupuje od Edipresse „Przyjaciółkę”, „Panią Domu” i „Poradnik Domowy”
Edipresse wprowadza na rynek magazyn true stories „Będzie Dobrze”
Edipresse wprowadza na rynek magazyn true stories „Będzie Dobrze”
Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska
Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska