Edipresse

Burda Media Polska z Edipresse zaczęła od straty. Restrukturyzacja kosztowała 14 mln zł

Burda Media Polska z Edipresse zaczęła od straty. Restrukturyzacja kosztowała 14 mln zł

Burda przed fuzją z Edipresse miała 259 pracowników i 8,6 mln zł straty, ponad 20 mln euro od właściciela

Burda przed fuzją z Edipresse miała 259 pracowników i 8,6 mln zł straty, ponad 20 mln euro od właściciela

Szwajcarzy likwidują spółkę Edipresse Holding

Szwajcarzy likwidują spółkę Edipresse Holding

Sesja zdjęciowa z okazji 25-lecia TVN w specjalnym numerze „Vivy!”

Sesja zdjęciowa z okazji 25-lecia TVN w specjalnym numerze „Vivy!”

Biedronka szuka alternatywny dla zamykanej „Kropki TV”. „Nie planowaliśmy zaprzestania sprzedaży”

Biedronka szuka alternatywny dla zamykanej „Kropki TV”. „Nie planowaliśmy zaprzestania sprzedaży”

Koniec magazynu "Kropka TV". Decyzję podjęła Biedronka, zespół szuka pracy

Koniec magazynu "Kropka TV". Decyzję podjęła Biedronka, zespół szuka pracy

Biedronka wycofała ze sklepów cały nakład „Kropki TV”. Powód: homofobiczna, poniżająca reklama

Zmiany w zarządzie Izby Wydawców Prasy: dołączył Maciej Klepacki

Zmiany w zarządzie Izby Wydawców Prasy: dołączył Maciej Klepacki

Burda i Edipresse staną się jedną spółką. „To nie koniec inwestycji”

Burda i Edipresse staną się jedną spółką. „To nie koniec inwestycji”

Edipresse Polska bez 26 proc. przychodów. 17,5 mln zł zysku dzięki sprzedaży siedziby

Edipresse Polska bez 26 proc. przychodów. 17,5 mln zł zysku dzięki sprzedaży siedziby

Wielka przeprowadzka. Pracownicy Edipresse Polska przeniosą się do biurowca Burdy

Wielka przeprowadzka. Pracownicy Edipresse Polska przeniosą się do biurowca Burdy

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run dla Sylwii Rosik z L’Oréal Paris za platformę anty-agingową na wizaz.pl: „Czas działa na Twoją korzyść”!
Sylwia Niemczyk-Opońska za Annę Maruszeczko redaktor naczelną „Urody Życia”
Sylwia Niemczyk-Opońska za Annę Maruszeczko redaktor naczelną „Urody Życia”
Edipresse wydaje „Życie po życiu” - miesięcznik o nadprzyrodzonych historiach
Edipresse wydaje „Życie po życiu” - miesięcznik o nadprzyrodzonych historiach
Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska
Tomasz Dudek przeszedł z Wirtualnej Polski do Edipresse Polska
Piotr Król: z Gazeta.pl do Edipresse Polska
„National Geographic Kids” zyskał serwis internetowy Natgeokids.pl
„National Geographic Kids” zyskał serwis internetowy Natgeokids.pl
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
Bauer przejmuje pisma Edipresse. Benbenek: takie decyzje są zawsze trudne
Bauer kupuje od Edipresse „Przyjaciółkę”, „Panią Domu” i „Poradnik Domowy”
Edipresse wprowadza na rynek magazyn true stories „Będzie Dobrze”
Edipresse wprowadza na rynek magazyn true stories „Będzie Dobrze”
Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska
Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska
Party.pl przed Viva.pl i Wysokieobcasy.pl na czele serwisów pism kobiecych, w dół Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl
Anna Paczek dyrektorem rozwoju produktu reklamowego, Mariola Zienkiewicz dyrektorem ds. partnerstw strategicznych w Edipresse Polska
Anna Paczek dyrektorem rozwoju produktu reklamowego, Mariola Zienkiewicz dyrektorem ds. partnerstw strategicznych w Edipresse Polska
Serwis Party.pl w nowej, designerskiej odsłonie stawia na nowoczesny UX
Nowa „Przyjaciółka” z loterią, do wygrania pula 25 tys. zł
Nowa „Przyjaciółka” z loterią, do wygrania pula 25 tys. zł
Po krytyce w internecie Edipresse wycofuje książkę „Za hajs matki baluj”. „To eksperyment, a nie poradnik”
Po krytyce w internecie Edipresse wycofuje książkę „Za hajs matki baluj”. „To eksperyment, a nie poradnik”
„Przyjaciółka” z nową szatą graficzną
Edipresse rezygnuje z „Be Active”. Ewa Chodakowska chce przejąć tytuł
Edipresse rezygnuje z „Be Active”. Ewa Chodakowska chce przejąć tytuł
Edipresse Polska wydaje magazyn „Fort Royale” dla fanów gry „Fortnite” (wideo)
Edipresse Polska wydaje magazyn „Fort Royale” dla fanów gry „Fortnite” (wideo)
Sylwia Niemczyk-Opońska nowym zastępcą redaktor naczelnej magazynu „Uroda życia"
Sylwia Niemczyk-Opońska nowym zastępcą redaktor naczelnej magazynu „Uroda życia"
WP i Facebook przyciągają bardziej niż Google. W górę Edipresse - w dół TVN, Messenger i Instagram (Gemius/PBI z sierpnia)
Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska
Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska
Łukasz Górka szefem dystrybucji w Edipresse Polska, Piotr Lech odchodzi
Łukasz Górka szefem dystrybucji w Edipresse Polska, Piotr Lech odchodzi
Marcin Komarzewski po 11 latach rozstaje się z Edipresse Polska
Marcin Komarzewski po 11 latach rozstaje się z Edipresse Polska
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
Sylwia Niemczyk nie zdecydowała się przejść z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Sylwia Niemczyk nie zdecydowała się przejść z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Nowe wydanie „Przyjaciółki” w promocyjnej cenie 1,69 zł
Mariusz Szczygieł, oprócz Małgorzaty Domagalik, poprowadzi komercyjne spotkania Edipresse Polska
TVN Media sprzedaje reklamy w serwisach Edipresse Polska
TVN Media sprzedaje reklamy w serwisach Edipresse Polska
Edipresse łączy „Twoje Dziecko” i „Będę Mamą”. Redaktor prowadzącą Katarzyna Imiołek
Edipresse łączy „Twoje Dziecko” i „Będę Mamą”. Redaktor prowadzącą Katarzyna Imiołek
Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce „Vivy!”. Nowa strona w internecie
Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce „Vivy!”. Nowa strona w internecie
„Przyjaciółka” na 70-lecie: trzy różne okładki, konkurs dla czytelniczek, patronat Agaty Kornhauser-Dudy