Pismo wraz z marcowym wydaniem będzie miało zmienioną makietę, nową kolorystykę i zestaw czcionek. W miesięczniku znajdzie się również 30 stron poświęconych modzie, urodzie, trendom.
Nowy „Poradnik Domowy” będzie zawierał także więcej porad ekspertów z zakresu zdrowia, kulinariów i prawa.
Z magazynem na stałe współpracują: Ewa Wachowicz, Ewa Drzyzga, Hanna Kozłowska, Beata Pawlikowska i Irena Kamińska-Radomska.
Sprzedaż wydania relaunchowego zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, radio, magazynach Edipresse i internecie. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy poradnikowej Edipresse.
Nakład „Poradnika Domowego” wyniesie 250 tys. egzemplarzy, jego cena nie ulegnie zmianie i wciąż będzie wynosić 2,99 zł.
„Poradnik Domowy” to najdłużej ukazujący się na rynku magazyn wśród miesięczników poradnikowych. Pierwszy numer ukazał się w 1990 roku.

W ub.r. grupa Edipresse Polska zanotowała spadek skonsolidowanych wpływów netto ze sprzedaży o 3,3 proc. do 163 mln zł oraz 7,45 mln zł zysku netto (wobec 2,35 mln z zysku rok wcześniej). Firma miała 114,4 mln zł przychodów ze sprzedaży prasy i reklam oraz 48,6 mln zł z innych źródeł (m.in. sprzedaży książek). Pracowało w niej 222 osoby - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.











