„Przyjaciółka” z nową szatą graficzną

Od 24 stycznia na rynku pojawi się kolejny numer dwutygodnika „Przyjaciółka” z nowymi rubrykami i szatą graficzną.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Od drugiego wydania w tym roku „Przyjaciółka” będzie miała zmienioną szatę graficzną, nowe rubryki z poradami, oraz powiększony dział kulinarny. Natomiast nadal będzie można znaleźć w dwutygodniku historie czytelników oraz reportaże interwencyjne.

Odmienione pismo zyska bardziej czytelną i przejrzystą strukturę, za zmienioną formułę odpowiada zespół redakcyjny platformy poradnikowej.

Nakład „Przyjaciółki” wyniesie 270 tys. egzemplarzy, cena nie uległa zmianie - 1,99 zł.

Sprzedaż zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, magazynach Edipresse, oraz w internecie. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy poradnikowej Edipresse.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"