Jakub Wilczak odpowiada w Edipresse Polska za opracowanie strategii rozwoju oferty programmatic i data oraz jej późniejszą realizację. Kierowany przez niego zespół podlega Michałowi Otockiemu, dyrektorowi sprzedaży internetowej w firmie.
- Dołączenie Jakuba Wilczaka do naszego zespołu sprzedaży to kolejny krok w budowaniu nowej oferty handlowej Edipresse Digital, tym razem w kluczowym obszarze programmatic i data. Jakub będzie odpowiadał za ofertę i sprzedaż w modelu programatycznym serwisów Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Party.pl i Viva.pl, czyli liderów w swoich kategoriach tematycznych - opisuje Maciej Klepacki, dyrektor operacyjny w pionie internetowym Edipresse Polska.
Według badania Gemius/PBI w lipcu br. serwisy internetowe firmy zanotowały 8,69 mln realnych użytkowników i 108,55 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lukasz-gorka-szefem-dystrybucji-w-edipresse-polska-piotr-lech-odchodzi,7171237027239553a ##
Poprzednio przez 2,5 roku Jakub Wilczak pracował w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media. Pełnił tam funkcję szefa produktu i technologii.
Wcześniej był związany z sieciami Ad!Vice (jako dyrektor operacyjny) i Ad.net (m.in. jako kierownik działu sprzedaży). Ogółem w branży reklamy internetowej pracuje od ponad 10 lat.











