Jak informuje teraz Edipresse Polska, zarząd podjął decyzję o całkowitym zaprzestaniu wydawania pisma drukowanego.
„Decyzja spółki jest wynikiem przyjętej strategii, której głównym założeniem jest koncentracja zasobów i środków na rozwoju projektów internetowych, w tym roku szczególnie ukierunkowanych na obszar ecommerce” - czytamy w komunikacie Edipresse przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl.
Firma zapewnia, że wszystkie osoby pracujące dla „Urody Życia” otrzymały propozycje pracy w innych zespołach i działach firmy. W kwietniu 2020 roku uruchomiono serwis UrodaZycia.pl nad którym pracowała redakcja pisma.
W 2020 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Urody Życia” wyniosła 28,8 tys. egz. Magazyn ukazywał się od października 2014 roku. Od początku redaktor naczelną była Anna Maruszeczko.

Edipresse Polska jest wydawcą serwisów takich jak Wizaz.pl, Polki.pl, Mamotoja.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, a także serwisów z obszaru marketplace m.in. Niania.pl, PomoceDomowe.pl, OpiekaSeniora.pl oraz OpiekaZwierzat.pl. Ponadto nadal wydaje dwutygodniki „Viva!”, „Party. Życie Gwiazd” oraz cykliczne wydania „Mamo to ja”.
Z końcem ub.r. firma zamknęła dwutygodnik "Flesz. Gwiazdy & Styl".











