W piśmie pojawiła się rubryka „Gwiazdy Party”, w której można znaleźć wywiad z bohaterką zilustrowany sesją zdjęciową - w tym numerze jest tam rozmowa z Małgorzatą Rozenek. Na łamach dwutygodnika zagościł felieton Beaty Pawlikowskiej, cykl wywiadów Karoliny Malinowskiej z postaciami świata show-biznesu oraz cykl rozmów ze psycholog Małgorzatą Ohme.
Wydawca zdecydował o promocji cenowej „Party” - podstawowa wersja najnowszego numeru kosztuje 0,99 zł (normalna cena dwutygodnika to 2,20 zł). Są też mutacje z książeczką kulinarną w cenie 3,50 zł oraz z książką i filmem na DVD „Żyć nie umierać” w cenie 29,99 zł.
Sprzedaż dwutygodnika wspiera kampania reklamowa w telewizji, w prasie oraz w internecie. Kreację przygotował dział marketingu wydawcy, a media zaplanował Mediacom.
Z danych ZKDP wynika, że w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Party” wyniosła 199 437 egz.












