PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10)
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2017 roku
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2017 roku
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszych trzech kwartałach
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszych trzech kwartałach
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”
„Viva!” wyprzedziła „Show” w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie
„Viva!” wyprzedziła „Show” w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w kwietniu
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w kwietniu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym kwartale
„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people, ostro w dół „Gala”
„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people, ostro w dół „Gala”
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
Serwisy plotkarskie: Plotek.pl, Party.pl i Hotplota mocno w górę, Pudelek.pl przyciąga najbardziej (TOP 10)
„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”
„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”
„Pani” z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem „Twój Styl” przed „Vivą”
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016