„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people w sierpniu. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”

W sierpniu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people w sierpniu. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2016 roku wyniosła 185 142 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku była ona niższa o 27,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 26,31 proc. i średni wynik na poziomie 177 027 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!”, który awansował z miejsca czwartego (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 24,91 proc. do 89 225 egz.

Na kolejną pozycję spadł „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał o 39,88 proc. do 71 892 egz. - najbardziej w zestawieniu.

Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 63 242 egz., która zanotowała spadek wynoszący 0,61 proc.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem