„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem

W lipcu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Viva!”. Zyskała tylko „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2018 roku wyniosła 148 287 egz. W porównaniu do lipca 2017 roku była ona niższa o 12,59 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce utrzymał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 41,41 proc. do 92 010 egz.

Z szóstego na trzecie miejsce awansował dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda). Zanotował on jedyny wzrost w zestawieniu - wynoszący 50,33 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 88 551 egz.

Czwarty był magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który spadł z trzeciej lokaty. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 53,80 proc. do 76 894 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

grafika

W lipcu 2018 roku w porównaniu do czerwca 2018 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Party” - było to 18,38 proc.

Największy spadek, wynoszący 20,12 proc., odnotowała tutaj „Gala”.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów