„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale

W trzech pierwszych kwartałach 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2018 roku wyniosła 132 628 egz. W porównaniu do trzech pierwszych kwartałów 2017 roku była ona niższa o 14,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu - wynoszący 23,71 proc. i średni wynik na poziomie 101 661 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 19,02 proc. do 78 196 egz.

Ostatni był „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 44 754 egz., po spadku o 26,08 proc. - największym w zestawieniu.

grafika

We wrześniu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Show”, wyniosła 137 826 egz., po spadku o 16,06 proc. Drugą pozycję zajęło „Party” (120 656 egz., w dół o 17,07 proc.), a podium uzupełniają Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer; 74 562 egz., - 6,77 proc.).

Najwięcej również i tutaj stracił „Flesz” - było to 26,67 proc. do 39 107 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?