Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 206 794 egz. W porównaniu do lipca 2015 roku była ona niższa o 18,80 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 14,35 proc. i średni wynik na poziomie 199 462 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 1,21 proc. do 178 065 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Oczko niżej uplasował się „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał o 21,89 proc. do 81 982 egz.
Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 63 596 egz., która zanotowała spadek wynoszący 25,51 proc. - największy w zestawieniu.

W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 104,94 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 55,31 proc., odnotowała „Gala”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











