Plotek tuż przed Plejadą i Pudelkiem, mocno w górę działy show-biznesowe Radiozet.pl, o2.pl i Fakt.pl (TOP10)

W listopadzie br. trzy platformy o tematyce show-biznesowej zanotowały ponad 7,5 mln użytkowników, liderem jest Plotek wyprzedzający Plejadę i Pudelka. Odwiedzalność sekcji show-biznesowej portalu Radia ZET prawie się podwoiła, duże wzrosty osiągnęły też analogiczne działy na o2.pl i Fakt.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w listopadzie br. Plotek (Agora), jako serwis www i aplikacja mobilna, zanotował 7,86 mln internautów i 26,33 proc. zasięgu.

Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) i Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) są uwzględniane tylko jako strony www. Pierwszy serwis miał w listopadzie 7,65 mln użytkowników i 25,64 proc. zasięgu, a drugi - 7,56 mln użytkowników i 25,32 proc. zasięgu.

Pomponik za Plejadą i Pudelkiem

Pomponika (Grupa Interia-Polsat), jako serwis www i aplikację mobilną, odwiedziło 6,72 mln internautów, co dało 22,51 proc. zasięgu. Niewiele niższe wyniki osiągnął dział show-biznesowy o2.pl: 6,58 mln użytkowników i 22,04 proc. zasięgu.

W rankingu są jeszcze trzy analogiczne sekcje innych portali ogólnotematycznych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taki dział zanotował 5,74 mln internautów i 19,24 proc. zasięgu, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 3,97 mln użytkowników i 13,29 proc. zasięgu, a na Radiozet.pl (Eurozet) - 2,88 mln użytkowników i 9,65 proc. zasięgu.

Jastrzabpost.pl odwiedziło 4,15 mln internautów (co dało 13,91 proc. zasięgu), a Party.pl (Edipresse Polska) - 3,77 mln (12,64 proc. zasięgu).

grafika

Plotek z mniejszą przewagą nad Plejadą i Pudelkiem

W porównaniu z październikiem Plotek zyskał 312 tys. internautów, co oznacza wzrost o 4,1 proc. Kolejne dwa serwisy osiągnęły większe wzrosty: Plejada.pl o 581,2 tys. (czyli 8,2 proc.), a Pudelek.pl - o 646,7 tys. (9,4 proc.).

Procentowo najbardziej poszedł w górę wynik sekcji show-biznesowej portalu Radia ZET - o 1,4 mln internautów, czyli 94,3 proc. Wzrosty o ponad milion użytkowników osiągnęły też analogiczne działy o2.pl (o 1,17 mln, czyli 21,7 proc.) i Fakt.pl (o 1,13 mln, 24,6 proc.).

Tylko sekcja WP.pl ze spadkiem

Na Jastrzabpost.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 993,4 tys. (31,4 proc.), a na Party.pl - o 898 tys. (31,2 proc.). Natomiast Pomponik zyskał 256,6 tys. internautów (to 4 proc. w górę).

Jako jedyny w rankingu spadek zanotował dział show-biznesowy WP.pl, działający pod marką WP Życie Gwiazd. Liczba jego użytkowników zmalała o 383,1 tys., czyli 8,8 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-z-mniejsza-rezerwa-na-sprawy-sadowe,7170075513358465a ##

Dziesięć platform z zestawienia łącznie miało w listopadzie 56,89 mln internautów (bez współodwiedzalności), co wobec 49,88 mln miesiąc wcześniej daje wzrost o 1,07 mln (14,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę