zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w styczniu, „Tygodnik Ciechanowski” stracił najwięcej
„Sieci” z największym spadkiem w styczniu, „Tygodnik Powszechny” wyprzedził „Gazetę Polską”
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne ze spadkami sprzedaży w 2017 roku
Spadła sprzedaż kioskowa gazet codziennych. „Rzeczpospolita” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa gazet codziennych. „Rzeczpospolita” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2017 roku, tylko „NG Traveler” na plusie
„Działkowiec” liderem sprzedaży w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Działkowiec” liderem sprzedaży w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2017 roku
„CD-Action” liderem sprzedaży w 2017 roku. „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w styczniu
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w styczniu
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w 2017 roku
Tylko „Kobieta i Życie” zwiększyła sprzedaż w 2017 roku, „Olivia” straciła najwięcej
Tylko „Kobieta i Życie” zwiększyła sprzedaż w 2017 roku, „Olivia” straciła najwięcej
„Twój Styl” najchętniej kupowany w 2017 roku. „Shape” i „Zwierciadło” na plusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie dzienniki na minusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie dzienniki na minusie
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz.
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz.
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w 2017 roku. Tylko „TV 14” na plusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2017 roku
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2017 roku
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” tuż za podium (top 119 tytułów)
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” tuż za podium (top 119 tytułów)
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2017 roku, „Rewia” straciła najwięcej
Tylko „Tygodnik Człuchowski” ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, „Wprost” o 21 proc. w dół
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w 2017 roku
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w 2017 roku
Spadki sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych, „W Sieci Historii” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. Tylko „NG Traveler” na plusie
„Działkowiec” liderem w listopadzie, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko „Komputer Świat” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży, tylko „CKM” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w listopadzie 2017 roku
Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Claudia” najbardziej w dół
Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Claudia” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkiem sprzedaży w 2017 rok
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkiem sprzedaży w 2017 rok
„Twój Styl” liderem sprzedaży. Tylko „Zwierciadło” na plusie (dane za listopad)