zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tylko „Puls Biznesu” na plusie w grudniu 2017, „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem
Tylko „Puls Biznesu” na plusie w grudniu 2017, „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych w listopadzie. Tylko „TV 14” na plusie
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły ze spadkami
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły ze spadkami
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” na podium (top 118 tytułów)
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” na podium (top 118 tytułów)
„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Zabawy i Marzenia z Barbie” z największym wzrostem
„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Zabawy i Marzenia z Barbie” z największym wzrostem
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
„Świat Wiedzy” najchętniej kupowany, „W Sieci Historii” wyprzedziło „Newsweek Historię”
„Działkowiec” liderem w październiku, „Magnolia” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem w październiku, „Magnolia” najbardziej w dół
Gazety codzienne z coraz niższą sprzedażą kioskową. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (dane za listopad)
Gazety codzienne z coraz niższą sprzedażą kioskową. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (dane za listopad)
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej
„Tygodnik Zamojski” liderem w listopadzie, ogromny wzrost sprzedaży „Tygodnika Człuchowskiego”
„Do Rzeczy” i „Sieci” najwięcej straciły w listopadzie. Na plusie tylko „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”
Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych w październiku
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych w październiku
„Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w październiku 2017
Spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych, tylko „Cała Ty” na plusie
Spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych, tylko „Cała Ty” na plusie
„Twój Styl” liderem sprzedaży w październiku. „Zwierciadło” z największym wzrostem
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży, tylko „Kurier Poranny” na plusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży, tylko „Kurier Poranny” na plusie
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników po trzech kwartałach, wysoko „Twój Styl” (top 139)
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników po trzech kwartałach, wysoko „Twój Styl” (top 139)
Magazyny z serii „Lego” na czele sprzedaży w I-III kwartale
Magazyny z serii „Lego” na czele sprzedaży w I-III kwartale
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w I-III kwartale, „100 rad” w czołówce
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w I-III kwartale, „100 rad” w czołówce
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne ze spadkami sprzedaży (dane za I-III kwartał)
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko „NG Traveler” na plusie
Tylko „Na Żywo” na plusie wśród tygodników yellow. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w październiku, ogromny wzrost „Tygodnika Człuchowskiego”
Tygodniki opinii tracą czytelników. Najbardziej „Fakty i Mity” i „Sieci”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I-III kwartale 2017