zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży kioskowej, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży kioskowej, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I-III kwartale, „Classic Auto” z największym wzrostem
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Olivia” straciła najwięcej
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Olivia” straciła najwięcej
„Twój Styl” najchętniej kupowany w I-III kwartale. „Shape” z największym wzrostem
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I-III kwartale, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I-III kwartale, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w październiku
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w październiku
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I-III kwartale, tylko „TV 14” na plusie
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży w październiku, tylko „Sport” na plusie
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży w październiku, tylko „Sport” na plusie
Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników w październiku; sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 33 tys. egz.
Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników w październiku; sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 33 tys. egz.
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszych trzech kwartałach
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszych trzech kwartałach
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” tuż za podium (top 103 tytuły)
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” tuż za podium (top 103 tytuły)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tylko „Tina” na plusie
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tylko „Tina” na plusie
„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Tomek i Przyjaciele” z największym wzrostem
„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Tomek i Przyjaciele” z największym wzrostem
„Działkowiec” liderem wśród pism ogrodniczych w sierpniu, „Magnolia” straciła najwięcej
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej po trzech kwartałach, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej po trzech kwartałach, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie
Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I-III kwartale, „Wprost” o 23 proc. w dół
Tylko „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” na plusie we wrześniu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w sierpniu, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych
„Kobieta i Życie” liderem w sierpniu, sprzedaż „Cała Ty” wzrosła o 34 tys. egz.
„Kobieta i Życie” liderem w sierpniu, sprzedaż „Cała Ty” wzrosła o 34 tys. egz.
Duży spadek sprzedaży „Twojego Stylu” w sierpniu. „Zwierciadło” na podium
Wszystkie dzienniki z najniższą sprzedażą w historii. „Czeka je ewolucyjne dostosowanie do nowych warunków i oczekiwań czytelników”
Wszystkie dzienniki z najniższą sprzedażą w historii. „Czeka je ewolucyjne dostosowanie do nowych warunków i oczekiwań czytelników”
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami w I-III kwartale (sprzedaż e-wydań dzienników)
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami w I-III kwartale (sprzedaż e-wydań dzienników)
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w sierpniu. „Telemax” zyskał najwięcej
Topnieje rynek dzienników regionalnych i lokalnych. Wszystkie tytuły na minusie w I-III kwartale
Topnieje rynek dzienników regionalnych i lokalnych. Wszystkie tytuły na minusie w I-III kwartale
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 29 tys. egz. Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 29 tys. egz. Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Retro” i „Twój Styl” w czołówce (top 105 tytułów)
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Retro” i „Twój Styl” w czołówce (top 105 tytułów)
Dominacja „Życia na Gorąco” w rankingu sprzedaży tygodników yellow w sierpniu
Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi (dane za lipiec)