zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wszystkie miesięczniki popularnonaukowe i historyczne na minusie. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej
„Tina” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Duży spadek „Przyjaciółki”
„Tina” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Duży spadek „Przyjaciółki”
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w sierpniu 2017 r., „Wieści z Głowna i Strykowa” na plusie
„Do Rzeczy” z największym spadkiem sprzedaży w sierpniu. „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” na plusie
„M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty” w lipcu, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży, tylko „NG Traveler” na plusie
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami sprzedaży e-wydań dzienników (dane za sierpień)
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami sprzedaży e-wydań dzienników (dane za sierpień)
„CD-Action” liderem wśród pism komputerowych. „Komputer Świat” wyprzedził „PC Format”
„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży pism motoryzacyjnych w lipcu
„Kobieta i Życie” umacnia się na pozycji lidera sprzedaży, „Dobre Rady” straciły najwięcej
„Kobieta i Życie” umacnia się na pozycji lidera sprzedaży, „Dobre Rady” straciły najwięcej
„Twój Styl” liderem sprzedaży w lipcu. „Zwierciadło” zyskało najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, tylko „TV 14” na plusie
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży w sierpniu, tylko „Polska Metropolia Warszawska” na plusie
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży w sierpniu, tylko „Polska Metropolia Warszawska” na plusie
„Gazeta Wyborcza” sprzedawała średnio w sierpniu 101 828 egz., największy spadek wśród dzienników
„Gazeta Wyborcza” sprzedawała średnio w sierpniu 101 828 egz., największy spadek wśród dzienników
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, pisma yellow w czołówce (top 45 tygodników)
Dominacja pism poradnikowych w czołówce miesięczników, wysoko „Twój Styl” (top 138)
Dominacja pism poradnikowych w czołówce miesięczników, wysoko „Twój Styl” (top 138)
„Życie na Gorąco”, „Twojego Imperium” i „Rewia” na czele sprzedaży tygodników yellow
Magazyny z serii „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w I półroczu
Magazyny z serii „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w I półroczu
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu 2017, „Magnolia” straciła najwięcej
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne ze spadkiem sprzedaży w I półroczu
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, tylko „NG Traveler” na plusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu, tylko „M jak Mieszkanie” na plusie
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w lipcu, „Tygodnik Siedlecki” stracił najwięcej
Rośnie sprzedaż „Gazety Polskiej” i „Tygodnika Powszechnego”, najwięcej stracił „Wprost”
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w lipcu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w lipcu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami e-wydań dzienników w lipcu
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami e-wydań dzienników w lipcu
„CD-Action” liderem sprzedaży w I półroczu. „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I półroczu wśród pism męskich
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I półroczu 2017 roku
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I półroczu, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I półroczu, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej