zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami e-wydań dzienników w lipcu
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami e-wydań dzienników w lipcu
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I półroczu, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I półroczu, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży w lipcu, „Dziennik Bałtycki” stracił najwięcej
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży w lipcu, „Dziennik Bałtycki” stracił najwięcej
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w lipcu, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w lipcu, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, tylko „TV14” na plusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu
Pisma poradnikowe i „Twój Styl” w czołówce najchętniej kupowanych miesięczników (top 124 tytuły)
Pisma poradnikowe i „Twój Styl” w czołówce najchętniej kupowanych miesięczników (top 124 tytuły)
Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w maju
Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w maju
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
„Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Magnolia” straciła najwięcej
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele sprzedaży w maju
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych, „National Geographic Polska” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży w maju. „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. 8,4 tys. egz. ostatniego numeru „Chipa”
Tylko „Gazeta Gryfińska” ze wzrostem w I półroczu, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Tygodnik Powszechny”, „W Sieci” i „Gazeta Polska” na plusie, ostro w dół „Wprost” i „Do Rzeczy”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w maju
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju, „Świat Motocykli” zyskał najwięcej
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w maju, „Claudia” z największą stratą
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w maju, „Claudia” z największą stratą
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami w I półroczu (sprzedaż e-wydań dzienników)
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami w I półroczu (sprzedaż e-wydań dzienników)
„Twój Styl” liderem sprzedaży czasopism luksusowych w maju, niemal wszystkie tytuły na minusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami pism telewizyjnych w maju 2017
Topnieje rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana w maju
Topnieje rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana w maju
Topnieje rynek dzienników regionalnych i lokalnych. Wszystkie tytuły na minusie w I półroczu
Topnieje rynek dzienników regionalnych i lokalnych. Wszystkie tytuły na minusie w I półroczu
Czołowe dzienniki z najniższą sprzedażą w historii w I półroczu 2017, najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”
Czołowe dzienniki z najniższą sprzedażą w historii w I półroczu 2017, najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Wyborcza”
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Wyborcza”
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
Pisma poradnikowe najchętniej sprzedającymi się miesięcznikami (top 114 tytułów w kwietniu)
Pisma poradnikowe najchętniej sprzedającymi się miesięcznikami (top 114 tytułów w kwietniu)
Pisma yellow to najchętniej kupowane tygodniki w Polsce
„Życie na Gorąco” zwiększa przewagę nad konkurencją (dane tygodników yellow)
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” zyskało najwięcej
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” zyskało najwięcej