zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Mój Ogródek” stracił najwięcej
„Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Mój Ogródek” stracił najwięcej
„National Geographic Polska” liderem, tylko „NG Traveler” na plusie
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych w kwietniu
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych w kwietniu
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży, „Kurier Internetowy” zyskał najwięcej
„Wprost” i „Do Rzeczy” z największymi spadkami, „Tygodnik Powszechny” z rekordowym wzrostem
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich w kwietniu
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. 7,7 tys. egz. Przedostatniego numeru „Chip”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży, tylko „Świat Motocykli” na plusie
„Twój Styl” liderem sprzedaży w kwietniu. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele e-wydań dzienników w maju
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele e-wydań dzienników w maju
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w kwietniu. „TV 14” z największym wzrostem
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży w maju, tylko „Polska Metropolia Warszawska” na plusie
„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży w maju, tylko „Polska Metropolia Warszawska” na plusie
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników w maju, „Fakt” liderem sprzedaży
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników w maju, „Fakt” liderem sprzedaży
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, pisma yellow w czołówce
„Kobieta i Życie” liderem miesięczników w I kwartale, pisma poradnikowe w czołówce (top 133 miesięczniki)
„Kobieta i Życie” liderem miesięczników w I kwartale, pisma poradnikowe w czołówce (top 133 miesięczniki)
Magazyny z serii „Lego” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w I kwartale
Magazyny z serii „Lego” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w I kwartale
Tylko „Świat Wiedzy” ze wzrostem sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych w I kwartale
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Magnolia” straciła najwięcej
„Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, Tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, Tylko „Rzeczpospolita” na plusie
Nowe narzędzie monitorowania mediów: prasa drukowana i serwisy internetowe w jednym miejscu
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko dwa tytuły na plusie
„Do Rzeczy” i „Wprost" z największymi spadkami, zyskuje „Tygodnik Powszechny"
Eurosport 1 wyprzedził Polsat Sport w maju, Canal+ Sport 2 zyskał najwięcej
„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją w I kwartale
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderem sprzedaży e-wydań dzienników
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderem sprzedaży e-wydań dzienników
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w I kwartale, pisma yellow w czołówce
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale, „Classic Auto” zyskało najwięcej
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I kwartale, „Claudia” z największym wzrostem
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I kwartale, „Claudia” z największym wzrostem
Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe na minusie w I kwartale, „Twój Styl” najchętniej kupowany
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele pism telewizyjnych w I kwartale
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I kwartale. Tylko „Naj” na plusie
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I kwartale. Tylko „Naj” na plusie