„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I kwartale. Tylko „Naj” na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w pierwszym kwartale br. była „Przyjaciółka”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. Zyskał tylko „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I kwartale. Tylko „Naj” na plusie

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 201 095 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku zmalała o 18,52 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,30 proc. do 187 330 egz.

Oczko niżej - po awansie z czwartego miejsca - uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 117 892 egz., po wzroście o 2,89 proc. - jedynym w zestawieniu.

Na czwartą lokatę spadła z kolei „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym okresie ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 74 016 egz., notując największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 36 proc.

grafika

W marcu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Przyjaciółka”, wyniosła 192 156 egz., po spadku o 13,77 proc. Na drugiej pozycji znalazła się „Tina” (169 287 egz., w dół o 9,41 proc.), a podium uzupełnia „Naj” (103 837 egz., wzrost o 0,53 proc. - jedyny w zestawieniu).

Również i tutaj największy spadek, wynoszący 26,11 proc. do 73 290 egz., odnotowała „Pani Domu”.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele