„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I kwartale, „Claudia” z największym wzrostem

W pierwszym kwartale br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, a na czele spadków znalazł się „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I kwartale, „Claudia” z największym wzrostem

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 367 851 egz. Względem analogicznego okresu 2016 roku zwiększyła się ona o 4,78 proc.

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 279 488 egz., po spadku o 5,74 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,87 proc. do 235 813 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 22,68 proc. do 182 559 egz.

Z kolei największy wzrost, wynoszący 6,05 proc., zanotowała „Claudia” (Grupa Burda), której wynik wyniósł 176 940 egz. W zestawieniu tytuł ten był piąty.

grafika

W marcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Kobiety i Życia”, wyniosła 397 899 egz., po wzroście względem marca 2016 roku o 14,16 proc.

Podium uzupełniają: „Świat Kobiety” (264 252 egz.; w dół o 10,17 proc.) i „Dobre Rady” (236 212 egz.; - 10,54 proc.). Również i w tym ujęciu najwięcej zyskała „Claudia” (235 540 egz.; do góry o 45,25 proc), a stracił - „Poradnik Domowy” (177 760 egz.; w dół o 23,34 proc).

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online