„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele pism telewizyjnych w I kwartale

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym kwartale br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - ranking pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2017 roku uplasowała się na poziomie 747 912 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,24 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,33 proc. i ustabilizowała się na poziomie 304 677 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w pierwszym kwartale br. wyniósł 148 983 egz., po spadku o 13,32 proc. - największym w zestawieniu tygodników telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 6,82 proc. i wyniosła 79 030 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale br. wyniosła 325 034 egz. Była ona o 4,23 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 520 egz., po spadku o 1,17 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 142 651 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 4,97 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w pierwszym kwartale br. wynoszącym 108 875 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się o 13,55 proc. - najbardziej w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

grafika

W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem poprzedniego miesiąca zmniejszył się o 8,87 proc. do poziomu 735 795 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (299 808 egz.; w dół o 8,99 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (146 919 egz., spadek o 14,89 proc. - największy wśród wszystkich tygodników).

Wśród dwutygodników telewizyjnych liderem średniej sprzedaży ogółem również w tym ujęciu był „Tele Świat”, którego wynik względem marca 2016 roku roku zmniejszył się o 12 proc. do poziomu 314 412 egz.

Drugi był magazyn „TV14” (195 136 egz.; w dół o 5,99 proc.), a na podium znalazł się jeszcze „Tele Max” (139 384 egz., - 8,31 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Super TV” - było to 14,96 proc. do 107 320 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu