„Twój Styl” liderem sprzedaży czasopism luksusowych w maju, niemal wszystkie tytuły na minusie

W maju 2017 roku liderem sprzedaży miesięczników luksusowych i shooppingowych był „Twój Styl”. Najwięcej zyskało „Zwierciadło”, a liderem wśród spadków był magazyn „Be Active” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:

W maju tego roku średnia sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 161,2 tys. egzemplarzy. W porównaniu z majem zeszłego roku, tytuł stracił 6,13 proc.-  wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Kolejne miejsce zajęła „Pani” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 71,3 tys. egz. Tytuł poprawił wyniki w porównaniu z analogicznym okresem w 2016 roku o 9,39 proc. Miesięcznik ten awansował z miejsca piątego.

Podium najchętniej kupowanych tytułów w analizowanym segmencie zamyka „Avanti” (Agora), która spadła z miejsca drugiego. W maju jego sprzedaż uplasowała się na poziomie 69,8 tys. egzemplarzy -  o 17,05 proc. mniej niż w maju roku ubiegłego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-tygodnikow-telewizyjnych-maj-2017 ##

Z ósmej na czwartą pozycję awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w maju br. uplasowała się na poziomie 65,4 tys. egz., po wzroście o 12,77 proc. - największym w zestawieniu.

Najwięcej - 35,69 proc. - stracił z kolei miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 33,1 tys. egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 10. na 13.

grafika

W porównaniu z kwietniem br., największe spadki spadki sprzedaży zanotowała „Grazia” - było to 61,16 proc. Lider zestawienia - „Twój Styl” - sprzedawał się gorzej o 25,48 proc.

Z kolei najwyższym wzrostem sprzedaży, wynoszącym 79,75 proc., może pochwalić się zestawienie „Glamour” (Grupa Burda).

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"