Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w maju 2017 roku wyniosła 55 915 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 0,14 proc.
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media), które awansowało z miejsca trzeciego. Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 13,53 proc. do poziomu 39 481 egz. Magazyn był liderem wzrostów w analizowanym okresie.
Na ostatnią lokatę podium spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 30 389 egz., po spadku o 15,41 proc. Pismo odnotowało największy spadek w całym zestawieniu.

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 16,37 proc.
Również w tym ujęciu zdecydowanie największy spadek, wynoszący 31,39 proc., odnotowały „Cztery Kąty”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











