„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Olivia” straciła najwięcej

W pierwszych trzech kwartałach br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Olivia” straciła najwięcej

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wyniosła 347 025 egz. Względem analogicznego okresu 2016 roku zwiększyła się ona o 3,99 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 273 847 egz., po spadku o 5,19 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,45 proc. do 227 690 egz.

Trzy oczka niżej uplasowała się „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 16,84 proc. do 110 258 egz.

grafika

We wrześniu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Kobiety i Życia”, wyniosła 351 884 egz., po wzroście względem września 2016 roku o 4,78 proc.

Podium uzupełniają: „Świat Kobiety” (334 073 egz.; do góry o 15,73 proc.) i „Dobre Rady” (231 898 egz.; - 19,44 proc.).

Najwięcej w tym ujęciu zyskała „Cała Ty” (Phoenix Press; 104 825 egz.; do góry o 16,07 proc). Również i tutaj najwięcej straciła „Olivia” - było to 26,47 proc. do 114 731 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"