Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w pierwszym kwartale 2018 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 255 625 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,41 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,89 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.
Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 124 447 egz., notując spadek o 6,53 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,37 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dane-sprzedazy-e-wydan-dziennikow-i-kwartal-2018-rzeczpospolita ##

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 16,43 proc. i wyniosła 67 144 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,91 proc.
Największy spadek odnotowała „Gazeta Giełdy Parkiet” (Gremi Media), której średnia sprzedaż kioskowa zmniejszyła się o 28,08 proc. do 812 egz. Tytuł ten był ostatni.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.











