PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej
„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu
„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej
„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej
Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.
Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.
Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w listopadzie spadła o 19 proc. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół, zyskał „Puls Biznesu”
Sprzedaż dzienników w listopadzie spadła o 19 proc. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół, zyskał „Puls Biznesu”
Sprzedaż dzienników w październiku spadła o 17 proc. do 464 tys. egz., „Fakt” najchętniej kupowany
Sprzedaż dzienników w październiku spadła o 17 proc. do 464 tys. egz., „Fakt” najchętniej kupowany
Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., „Fakt” liderem
Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., „Fakt” liderem
Sprzedaż dzienników w lipcu skurczyła się o 14 proc., „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w lipcu skurczyła się o 14 proc., „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w czerwcu skurczyła się o 17 proc. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w czerwcu skurczyła się o 17 proc. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w maju skurczyła się o 21 proc., „Przegląd Sportowy” o 51 proc. w dół
Sprzedaż dzienników w maju skurczyła się o 21 proc., „Przegląd Sportowy” o 51 proc. w dół
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem „Fakt”, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem „Fakt”, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
„Dziennik Gazeta Prawna” najwięcej stracił w lutym. Liderem „Fakt” ze sprzedażą na poziomie 212 tys. egz.
„Dziennik Gazeta Prawna” najwięcej stracił w lutym. Liderem „Fakt” ze sprzedażą na poziomie 212 tys. egz.
W styczniu wzrosła sprzedaż tylko „Super Expressu”. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
W styczniu wzrosła sprzedaż tylko „Super Expressu”. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
W 2019 roku wzrosła sprzedaż tylko „Pulsu Biznesu”. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół
W 2019 roku wzrosła sprzedaż tylko „Pulsu Biznesu”. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół
„Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami w listopadzie
„Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami w listopadzie
„Fakt” liderem sprzedaży w październiku. „Przegląd Sportowy” z największym spadkiem
„Fakt” liderem sprzedaży w październiku. „Przegląd Sportowy” z największym spadkiem
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży, zyskał tylko „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży, zyskał tylko „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Przegląd Sportowy” z największymi spadkami sprzedaży, w górę „Super Express” i „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Przegląd Sportowy” z największymi spadkami sprzedaży, w górę „Super Express” i „Puls Biznesu”
„Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami. Na czele „Fakt”
„Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami. Na czele „Fakt”
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, rośnie „Puls Biznesu”
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, rośnie „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem w maju, w górę „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem w maju, w górę „Puls Biznesu”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w kwietniu, „Puls Biznesu” najbardziej w dół
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w kwietniu, „Puls Biznesu” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., „Gazeta Polska Codziennie” do 13 tys. Liderem „Fakt”
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., „Gazeta Polska Codziennie” do 13 tys. Liderem „Fakt”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, Tylko „DGP” na plusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, Tylko „DGP” na plusie