PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży, zyskał tylko „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży, zyskał tylko „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Przegląd Sportowy” z największymi spadkami sprzedaży, w górę „Super Express” i „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Przegląd Sportowy” z największymi spadkami sprzedaży, w górę „Super Express” i „Puls Biznesu”
„Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami. Na czele „Fakt”
„Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami. Na czele „Fakt”
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, rośnie „Puls Biznesu”
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, rośnie „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem w maju, w górę „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem w maju, w górę „Puls Biznesu”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w kwietniu, „Puls Biznesu” najbardziej w dół
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w kwietniu, „Puls Biznesu” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., „Gazeta Polska Codziennie” do 13 tys. Liderem „Fakt”
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., „Gazeta Polska Codziennie” do 13 tys. Liderem „Fakt”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, Tylko „DGP” na plusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, Tylko „DGP” na plusie
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I kwartale. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, w górę „Parkiet” i „Puls Biznesu”
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I kwartale. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, w górę „Parkiet” i „Puls Biznesu”
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w lutym, „DGP” i „Parkiet” na plusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w lutym, „DGP” i „Parkiet” na plusie
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Fakt” liderem sprzedaży w lutym
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Fakt” liderem sprzedaży w lutym
Będzie kampania promująca „piątkę Kaczyńskiego”
„Fakt” liderem w styczniu. Sprzedaż „Przeglądu Sportowego” spadła do 19 tys., a „GPC” do 13 tys.
„Fakt” liderem w styczniu. Sprzedaż „Przeglądu Sportowego” spadła do 19 tys., a „GPC” do 13 tys.
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w 2018 roku
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w 2018 roku
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w 2018 roku. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w 2018 roku. „Parkiet” najbardziej w dół
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży w 2018 roku. „Fakt” najchętniej kupowany
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży w 2018 roku. „Fakt” najchętniej kupowany
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Polska Metropolia Warszawska” liderami sprzedaży e-wydań
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Polska Metropolia Warszawska” liderami sprzedaży e-wydań
„Gazeta Polska Codziennie” i „Fakt” z największym spadkami sprzedaży. Na plusie tylko „Dziennik Gazeta Prawna”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Fakt” z największym spadkami sprzedaży. Na plusie tylko „Dziennik Gazeta Prawna”
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „Parkiet” i „GPC” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „Parkiet” i „GPC” najbardziej w dół
„Fakt” liderem sprzedaży w październiku. „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
„Fakt” liderem sprzedaży w październiku. „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I-III kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I-III kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. „Fakt” najchętniej kupowany
Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. „Fakt” najchętniej kupowany
„Gazeta Wyborcza” i „GPC” z największymi spadkami sprzedaży we wrześniu
„Gazeta Wyborcza” i „GPC” z największymi spadkami sprzedaży we wrześniu
„Gazeta Wyborcza” najlepiej sprzedaje się w piątki i weekendy, a najsłabiej - w środku tygodnia
„Gazeta Wyborcza” najlepiej sprzedaje się w piątki i weekendy, a najsłabiej - w środku tygodnia
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „Parkiet” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „Parkiet” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań